Koszyk 0
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

Nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.  Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na wskazany numer konta. Niezbędne do zrealizowania zwrotu jest załączenie do paczki formularza zwrotu i paragonu zakupu.

Adres zwrotów (Tutaj odeślij paczkę):

ELLA BOUTIQUE
ul. Górnośląska 82
62-800 Kalisz

Istnieje również możliwość wymiany produktu - prosimy w takim przypadku o kontakt.

Jak najłatwiej zamówić kuriera w przypadku zwrotu? W przypadku zwrotu najlepiej skorzystać z dostępnych na rynku rozwiązań brokerów kurierskich:

Wypełniony dokument proszę odesłać na maila sklep@ellaboutique.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na stronie kontaktu wybierając odpowiedni dział.

Powrót do góry
Używamy plików cookie, abyś mógł jak najlepiej wykorzystać naszą stronę.

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło
Koszyk